Kocioł indukcyjny pytania i odpowiedzi | Ekovo
| +48 730 868 000 | +48 791 584 000 | +48 791 698 000 | fenix@ekovo.pl

Masz pytanie dotyczące kotłów indukcyjnych Fenix marki Ekovo? Sprawdź listę najczęściej zadawanych pytań, być może znajdziesz tutaj odpowiedź na nurtującą cię sprawę.  Ale pamiętaj też, że nasi specjaliści są do twojej dyspozycji i gdy czujesz, że potrzebujesz dowiedzieć się więcej, albo doprecyzować pewne informacje, zawsze możesz do nas zadzwonić lub wysłać maila. Odpowiemy na twoje pytania możliwie najlepiej jak potrafimy.

Jak długo jesteście na rynku? Ile kotłów sprzedaliście?

Jesteśmy na rynku od 2009 roku. W samym 2021 roku sprzedaliśmy ponad 1000 kotłów.

Jak jest termin realizacji?

W przypadku zakupu kotła bez usługi montażu, zamówienie zostanie wysłane kurierem w przeciągu 2-3 dni roboczych od momentu zaksiegowania płatności. W przypadku zakupu kotła wraz z usługą montażu, ustalany jest dogodny termin realizacji dla klienta oraz naszych ekip montażowych w ciągu 2 tygodni. Przy dużej ilości zamówień, termin ten może ulec przedłużeniu.

Chcę skorzystać z dofinansowania na zmianę źrodła ogrzewania. Czy kocioł indukcyjny Fenix podlega dofinansowaniu?

Tak, jak każde ogrzewanie elektryczne podlega dotacjom.

Czy kocioł indukcyjny jest bezpieczny dla osób przebywających w jego pobliżu?

Tak, został przebadany przez licencjonowaną jednostkę badawczą J. S. Hamilton Poland i uzyskał certyfikację potwierdzającą zgodność z normami polskimi i unijnymi.

Czy mogę umówić się na spotkanie z waszym przedstawicielem?

Tak, jest możliwość spotkania u klienta oraz w naszej siedzibie we Wrocławiu.

Gdzie zalecany jest montaż kotła? Czy mogę zamontować go w piwnicy?

Zalecamy montaż kotła w części mieszkalnej. Odradzamy montaż w piwnicy ze względu na występujące tam straty ciepła, a więc jest to rozwiązanie nieekonomiczne w użytkowaniu.

Mam niewielkie mieszkanie. Jak duży jest kocioł? Ile potrzebuję miejsca?

W naszej ofercie posiadamy kotły o niewielkiej mocy dedykowane mieszkaniom. Średnia powierzchnia montażowa to około 80 cm2 i 20 cm od ściany.

Czy kocioł można podłączyć do podłogowego systemu ogrzewania?

Obecne sterowanie obsługuje trzy niezależne obwody: system podłogowego ogrzewania, system grzejnikowy oraz system ciepłej wody użytkowej.

Mam żeliwną, starą instalację grzewczą. Czy mogę do niej podłączyć kocioł Fenix?

Jeżeli instalacja nie jest zakamieniona, to możemy się podłączyć do tego systemu. Ekonomicznie uzasadniona jest instalacja z jak najmniejszą ilością wody w układzie.

Czy macie własny serwis pogwarancyjny?

Tak, posiadamy zarówno fabryczne serwisy, jak i zewnętrzne autoryzowane.

Mieszkam w innym województwie. Czy mogę liczyć na montaż z waszej firmy?

Nasza firma wykonuje montaże na terenie całej Polski.

Czy wasz kocioł może być podłączony do ogrzewania podłogowego?

Tak, możliwe jest zasilanie ogrzewania podłogowego przez kocioł Fenix.

Czym się różni wersja premium od wersji standard?

STANDARD – to kotły indukcyjne Fenix z gwarancja na 2 lat, bez usługi montażu. PREMIUM – to kotły indukcyjne Fenix z gwarancją do 10 lat, z usługą montażu przez nasz wyspecjalizowany zespół monterów.

Czy ogrzewanie indukcyjne można połączyć z instalacją fotowoltaiczną?

Jak najbardziej, wówczas zyskujesz wolność energetyczną. Wyprodukowaną energię z mikroinstalacji fotowoltaicznej wykorzystasz do ogrzania swojego domu indukcyjnym kotłem FENIX.

Czy wstępny projekt jest płatny?

Przygotowanie wstępnej oferty na podstawie przekazanych przez klienta informacji jest bezpłatne. Tak przygotowaną ofertę wysyłamy mailowo, aby klient mógł się z nią zapoznać.

Czy istnieje możliwość płatności ratalnej?

Tak, istnieje możliwość rozłożenia płatności na raty. W przypadku kredytowania zakupu kotłów indukcyjnych Fenix jest możliwe finansowanie do 40.000 zł na max. 60 miesięcy przy oprocentowaniu 0,4% miesięcznie. W przypadku łącznego zakupu kotłów indukcyjnych Fenix razem z fotowoltaiką oferta kredytowania do 80.000 zł na max. 120 miesięcy oprocentowana jest 0,35% miesięcznie.

Masz inne pytanie?

Nie udało ci się odnaleźć odpowiedzi na nurtujące cię pytania? Nic straconego! Skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, a postaramy się udzielić ci odpowiedzi możliwie najlepiej, jak potrafimy. . Więcej informacji dotyczących naszych produktów i usług możesz odnaleźć również na naszym firmowym blogu.

Skontaktuj się z nami

Call Now ButtonZADZWOŃ DO NAS!